مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 شهریور 1399 ساعت 11:552020-09-05بين الملل

گاردین| به رغم ادعاهای ترامپ؛ غالب اعتراضات آمریکا مسالمت آمیز است


گزارش جدید بر اساس داده های جمع آوری شده از اعتراضات علیه نژادپرستی و همچنین خشونت پلیس در آمریکا، نشان می دهد قریب به اتفاق این اعتراضات مسالمت آمیز بوده اما با اقدامات سرکوبگرایانه نیروهای دولتی مواجه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، طبق گزارشی جدید که خشونت سیاسی در آمریکا را پیگیری می کند، بخش اعظم هزاران اعتراضی که تابستان امسال علیه نژادپرستی در آمریکا برگزار شد، صلح آمیز بوده و بیش از 93 درصد آن ها آسیب جدی به مردم یا خسارت به اموال را به همراه نداشته است.

طبق همین گزارش، اما دولت آمریکا رویکرد سرکوبگرایانه را در مقابل معترضان در پیش گرفته و در اغلب موارد از زور علیه معترضان مسالمت جو استفاده می‎کند.

بنابر این گزارش، علاوه بر این برخوردها، روندی نگران کننده از خشونت و ارعاب مسلحانه از سوی بازیگران منفرد وجود داشته که شامل ده ها مورد حمله با خودرو به جمعیت معترضان در سراسر این کشور بوده است.

داده های جدید درباره اعتراضات آمریکا و پاسخ دولت آمریکا را ACLED سازمان غیردولتی متخصص در زمینه جمع آوری داده های مرتبط با خشونت سیاسی و ناآرامی در سراسر جهان، با همکاری ابتکارعمل Bridging Divides دانشگاه پرینستون جمع آوری کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گاردین| به رغم ادعاهای ترامپ؛ غالب اعتراضات آمریکا مسالمت آمیز است

گاردین| به رغم ادعاهای ترامپ؛ غالب اعتراضات آمریکا مسالمت آمیز است